کد خبر: ۵۴۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
استاندار یزد با اشاره به ضرورت همبستگی در راستای ارتقای سطح آموزشی گفت: اعتبارات فرهنگیان در دولت تدبیر و امید بیش از 80 درصد افزایش یافته است.
ناطقان:«سیدمحمد میرمحمدی» در آئین نواختن زنگ بازگشایی مدارس یزد که هم‌زمان با مراسم افتتاح دبیرستان دخترانه حضرت ابوالفضل(ع) سه‌ شهر یزد ‌با اشاره به ضرورت ایجاد مشارکت همه جانبه در راستای ارتقای سطح آموزشی مقاطع تحصیلی مختلف،‌ اظهار کرد: دانش‌آموز و دانشجو، معلم‌ و استاد و اولیاء، سه رأس مثلث هستند که دارای اضلاع آموزش و امور پرورشی است.

وی مشارکت اولیا و معلمان را از ضرورت‌های توسعه فرهنگی و ارتقای سطح آموزشی مدارس دانست و خاطرنشان کرد: قاعده محتوای آموزشی که برخاسته از همه زمینه‌های اقتصادی و علمی است می‌تواند نیازهای وجودی انسان‌ها برطرف می‌کند.

میرمحمدی تصریح کرد: ضلع آموزش،‌ مرزهای علمی جامعه و ضلع پرورشی،‌ شیوه سبک زندگی صحیح و اصولی را آموزش می‌دهد.

وی با اشاره به کسب رتبه برتر کنکور سراسری توسط دانش‌آموزان یزدی،‌ افزود: دستاوردهای آموزش و پرورش استان یزد،‌ نشانه تلاش خالصانه و فعالیت متعهدانه فرهنگیان است.

استاندار با بیان این‌که معلمان نقش مهمی در ایجاد انگیزه بین دانش‌آموزان ایفا می‌کنند، ادامه داد: جذب دانش‌آموزان کلاس اولی از حساس‌ترین و مهم‌ترین بخش وظایف معلمان کلاس اول است.

این مقام مسئول در ادامه افزایش اعتبارات فرهنگیان را از اولویت‌های دولت تدبیر و امید دانست و خاطرنشان کرد: در دولت یازدهم اعتبارات فرهنگیان بیش از 80 درصد افزایش یافته است.

میرمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: استقلال،‌ امنیت و سربلندی امروز نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون رشادت‌های نیروهای امنیت، سپاه، بسیج،‌ ارتش و نیروی انتظامی است.

وی در ادامه با اشاره به نقش دانش‌آموزان و دانشجویان در اجرای کامل طرح سرشماری نفوس مسکن خاطرنشان کرد: طرح سرشماری نفوس مسکن در استان یزد، متکی بر سیستم‌های الکترونیکی انجام می‌شود.

این مقام مسئول تدوین برنامه‌های کاربردی را مستلزم کسب اطلاعات و آمار دقیق و درست دانست و خاطرنشان کرد: بیان آمار صحیح در طرح سرشماری نفوس مسکن، پایه‌های برنامه‌ریزی دولت را تقویت می‌کند.

استاندار در پایان سخنان خود پرسش مهر امسال را «کدام مقام را در زندگی، هدف خود قرار داده‌اید؟» تعیین کرد.

ثبت‌نام نمادین در طرح اینترنتی سرشماری نفوس مسکن از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین