کد خبر: ۵۵۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
وزیر کهنسال صنعت، از زیرتیغ جراحی کابینه گریخت!
یعنی می توان پذیرفت که شخص رئیس جمهور و حلقه مشاورین ایشان خبر ندارد که نظر مردم نسبت به حضور پیرمردی 71ساله در یکی از حساس ترین نقاط کابینه چیست؟
ناطقان: بالاخره با فرارسیدن روزهای پایانی مهر95 دولت حاضر شد تن به پروژه ترمیم کابینه بدهد و تعدادی از وزرای ناموفق را از صحنه کلان اجرایی حذف نماید.

با همه اما و اگرها، افکارعمومی نسبت به اقدام دولت در تجدیدقوا ، حتی در این ماه های پایانی خوش بین است، اما بواقع چند درصد نقدهای مردم به عملکرد کابینه، متوجه 3وزیر برکنار شده است؟

براستی دغدغه های عمومی نسبت به حوزه اشتغال و صنعت بیشتر است یا ورزش و جوانان؟

یعنی می توان پذیرفت که شخص رئیس جمهور و حلقه مشاورین ایشان خبر ندارند که نظر مردم نسبت به حضور پیرمردی 71ساله در یکی از حساس ترین نقاط کابینه چیست؟

با این شرایط در انتخابات 96 یا باید روحانی از کارنامه غیرقابل دفاع وزیرصنعت دفاع کند و یا به افکارعمومی بگوید در کشور 75میلیونی ایران، آنقدر قحط الرجال است که نمی توانست فرد لایقی را برای جایگزینی وزیرکهنسال کابینه انتخاب نماید!


نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین