کد خبر: ۵۸۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
'محمد البیاتی' رییس 'کمیته امنیتی شورای استان نینوا' امروز (شنبه) گفت که 200 تروریست مسلح به مواضع نیروهای امنیتی در جنوب شهر 'موصل' (مرکز استان نینوا) حمله کردند که این نیروها موفق به هلاکت 40 تروریست و دستگیری 11 نفر از آنها شدند.
ناطقان:به گزارش شبکه خبری 'السومریة نیوز'، البیاتی افزود: تروریست های داعش پس از عبور از رود 'دجله' با چندین قایق و ورود به روستای 'کنعوص' به سمت روستای 'الامام' در غرب منطقه 'القیاره' به نیروهای پلیس نینوا، 'الحشد الشعبی' و عشایر حمله و با آنها درگیر شدند. 
وی ادامه داد که چند تروریست داعش با منفجر کردن خود سه نفر از نیروهای پلیس از جمله سرهنگ 'مجبل الجبوری' فرمانده هنگ هشت پلیس نینوا را کشتند. 
وی تاکید کرد که نیروهای پلیس نیز صبح امروز وارد منطقه درگیری شدند که توانستند تروریست ها را از القیاره به عقب برانند.

عراق از 19 خرداد ماه سال 93 تاکنون با بحران ناشی از اشغال مناطق زیادی از شهرهای شمال و غرب خود توسط گروه تروریستی داعش مواجه شده است. در چند ماه اخیر نیروهای مردمی و ارتش عراق موفق شدند، چند شهر این کشور از جمله 'الرمادی' و 'تکریت' را از اشغال تروریست های تکفیری داعش آزاد کنند. 

منبع: ایرنا
برچسب ها: موصل ، داعش ، تروریست
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین