کد خبر: ۵۹۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
بررسی ها حکایت از آن دارد که ۳ متهم فراری در استان سیستان و بلوچستان زیر ۱۸ سال سن داشته‌اند و در کانون اصلاح و تربیت نگهداری می‌شده‌اند.
ناطقان:بررسی‌های نهایی حکایت از آن دارد که ۳ نوجوان به نام‌های (ح.ع)، (ج.ن) و (م.م) با زخمی کردن یک سرباز و درگیری با افسر نگهبان از کانون اصلاح و تربیت زاهدان گریختند.

اطلاعات موجود حکایت از آن دارد که افراد فراری نوجوان و مددجوی کانون اصلاح و تربیت بوده و زیر ۱۸ سال سن دارند.

۲ نفر از افراد فراری متهم به قتل و یک نفر دیگر متهم به حمل و نگهداری مواد مخدر است.

همچنین حال سربازی که با یک شی تیز مجروح شده است، نامساعد و وخیم گزارش شده است.

تلاش ها برای دستگیری آنها ادامه دارد.

فراری‌ها اعدامی بوده اند

این در حالی است که رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان امروز صبح در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها از فرار سه زندانی محکوم به اعدام از زندان زاهدان خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در پاسخ به این سؤال که آیا خبر فرار سه زندانی محکوم به اعدام از زندان زاهدان صحت دارد یا خیر، اظهار کرد: اصل موضوع صحت دارد و فعلاً مشغول بررسی جزئیات موضوع هستیم.

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا افسر نگهبان زخمی‌شده، زنده است یا خیر، گفت: فعلاً نمی‌توانم اظهارنظری انجام دهم و مشغول بررسی جزئیات هستیم.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین