کد خبر: ۵۹۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
نشست وزرای خارجه آمریکا و روسیه در آلمان برای متوقف کردن درگیری‌ها در حلب و خارج کردن افراد مسلح و غیرنظامیان از آن بدون نتیجه پایان یافت.
ناطقان:به نقل از شببکه اسکای نیوز، جان کری، وزیر خارجه آمریکا بعد از اجرای یک ساعت مذاکره با سرگئی لاوروف، همتای روس خود در یکی از هتل‌های هامبورگ عنوان داشت: ما در خصوص اوضاع سخت جاری در حلب مذاکره کردیم و قصد داریم صبح (امروز) پنجشنبه باردیگر در این خصوص رایزنی کنیم.

نشست کری و لاوروف در حاشیه نشست سالانه سازمان امنیت و همکاری اروپا صورت گرفت.

لاوروف نیز عنوان داشت: ما همواره نسبت به طرح توقف درگیری‌ها در حلب موافق بوده‌ایم و حمایت خود را از طرح آمریکا که در تاریخ 2 دسامبر جاری در خصوص خارج کردن افراد مسلح و غیر نظامیان از شرق حلب و اجرای آتش بس جدید ارائه شد اعلام کرده‌ایم.

با این حال مسئولانی در وزارت خارجه روسیه گفته‌اند احتمال توافق دو طرف در ساعات آینده درباره سوریه وجود دارد و می‌توان گفت دو کشور به توافق نزدیک شده‌اند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: لاوروف ، جان کری ، حلب
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین