کد خبر: ۵۹۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
عضو فراکسیون ولایت در گفتگو با "ناطقان":
سلیمی خطاب به هیات مدیره و مدیرعامل بانک سرمایه گفت: بصورت شفاف به معلمین و مردم بگوئید، این 8هزار میلیارد بر چه مبنایی به افراد داده شده؟ و در قبال آن چه وثایقی نزد بانک سرمایه وجود دارد؟
اصغر سلیمی (عضو فراکسیون ولایت مجلس) در گفتگو با خبرنگار "ناطقان" ضمن اشاره به ابهامات و مطالبات جامعه معلمان در خصوص فساد صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: بنا بر اعلام سخنگوی محترم دستگاه قضایی بانک سرمایه که بخش عمده ای از سهام آن متعلق به صندوق ذخیره فرهنگیان است، تاکنون 8هزار میلیارد تومان معوقه دارد که قطعا در شکل گیری چنین معوقات عظیمی، فساد و بی کفایتی دخیل است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به سکوت دست اندرکاران بانک سرمایه گفت: متاسفانه تاکنون اطلاع رسانی دقیق و درستی پیرامون حواشی بوجود آمده در این بانک برای مردم و خصوصا جامعه فرهنگیان انجام نشده و معلوم نیست در بانک سرمایه چه خبر است؟

سلیمی خطاب به هیات مدیره و مدیرعامل بانک سرمایه گفت: بصورت شفاف به معلمین و مردم بگوئید، این 8هزار میلیارد بر چه مبنایی و به چه افرادی داده شده؟ و در قبال آن چه وثایقی نزد بانک سرمایه وجود دارد؟

به گزارش ناطقان؛ سخنگوی دستگاه قضاء پیرامون تخلفات بانک سرمایه گفت: اجمالا فساد مالی متوجه دست اندرکاران صندوق، دست اندرکاران بانک سرمایه و بعضی از مشتری ها یا دلال های این صندوق و کسانی که تسهیلات گرفته اند، می باشد. بانک سرمایه در طول این مدت بیش از 12 هزار میلیارد تومان تسهیلات داده است. در طول زمان تاسیس بانک از این مقدار تسهیلات 8 هزار میلیارد تومان معوقه است. در اینجا دو – سه فساد اتفاق افتاده که وارد عناوین فسادها نمی شوم و این موضوع به تشخیص قاضی برمی گردد.




نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین