کد خبر: ۶۰۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
نخست وزیر عراق به عربستان هشدار داد که در امور دیگر کشورها دخالت نکند.
ناطقان:به نقل از السفیر، حیدر العبادی، نخست وزیر عراق، در یک کنفرانس مطبوعاتی در بغداد درمورد ادعاهای عربستان در رابطه با نیروهای الحشد الشعبی گفت: ما بیشتر از کشورهای دیگر به فکر مراقبت از  ملت خود هستیم و ادعاهای عربستان در رابطه با الحشد الشعبی مداخله در امور عراق به شمار می‌رود،  او در ادامه خطاب به عربستان گفت اگر با کشور ایران درگیری دارید با آن ها حل کنید نه باما و افزود: از عربستان می خواهیم تا در امور دیگر کشورها مداخله نکند.

به گزارش ایسنا، پیش از این عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان مدعی شد که نیروهای الحشد الشعبی، شبه نظامی هستند و افسران ایرانی که در راس آن ها سردار قاسم سلیمانی قرار دارد، آن‌ها را رهبری می‌کنند.

العبادی همچنین در این کنفرانس خاطرنشان کرد: ما هر روز عناصر زیادی از گروهک تروریستی داعش را به قتل می رسانیم و برای نابودی کامل داعش فقط به سه ماه زمان احتیاج داریم.

از طرفی دیگر، استیون تاونسند، فرمانده نیروهای ائتلاف بین المللی علیه داعش گفت: طی روزهای آینده نیروهای عراقی عملیاتی را در شرق موصل آغاز خواهند کرد و برای از بین بردن کامل گروهک داعش از عراق و سوریه به دو سال زمان نیازمندیم.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین