کد خبر: ۶۲۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
گزارش ناطقان از حواشی واردکنندگان غیررسمی خودرو
در سال های اخیر مسئله واردات خودرو به یکی از روزنه های فساد و تخلف در کشور تبدیل شده و برخی افراد با اتکا به روابط خاص اقدام به واردات و پیش فروش خودروهای خارجی نموده و در کنار بدعهدی هایی در که در خصوص زمان تحویل این خودروها گزارش می شود، بعضا مشکلاتی در حوزه خدمات پس از فروش این خودروها و شکایاتی نیز نسبت به دستکاری آپشن های این دست ماشین ها توسط برخی وارد کنندگان خودرو ابراز می شود.
ناطقان: طی سالهای اخیر مسئله واردکنندگان غیررسمی خودرو و برخی شرکت های لیزینگ که بدون هیچ شناسنامه روشن اقدام به پیش فروش خودرو می کنند، مردم را با مشکلات مختلفی روبرو کرده و البته باعث تشکیل پرونده های بسیاری در دستگاه قضایی شده است.

روز گذشته نیز تعداد زیادی از مالباختگان شرکت "خودروکاران سبلان نوین" با تجمع در مقابل مجلس شورای اسلامی، خواستار حمایت وکلای ملت در راستای احقاق حقوشان بودند.

در ابن باره قاضی پور (عضو کمیسیون صنایع مجلس) طی گفتگو با خبرنگار "ناطقان" تاکید کرد:
مسئله واردات خودرو و برخی شرکت های لیزینگی همواره بعنوان یکی از دغدغه های نمایندگان مطرح است و متاسفانه گاها شاهدیم اینگونه شرکت ها با دریافت پول از مردم متواری شده و قوه قضائیه را به چالش کشیده و دردسرهای فراوانی برای بخش های مختلف ایجاد می کنند.
وی  در ادامه گفت: مجموعه هایی که در حوزه واردات و یا عرضه خودرو فعالیت دارند باید ضمن دارا بودن مجوزهای رسمی، چهارچوب فعالیت هایشان شفاف باشد و همه بدانند آنها با چه میزان سرمایه و چه پشتوانه ای اقدام به تهیه و توزیع خودرو می کنند.

گفتنی است در کنار حواشی ایجاده شده پیرامون شرکت های لیزینگی، در سال های اخیر مسئله واردات خودرو به یکی از روزنه های فساد و تخلف در کشور تبدیل شده و برخی افراد با اتکا به روابط خاص اقدام به واردات و پیش فروش خودروهای خارجی نموده و در کنار بدعهدی هایی در که در خصوص زمان تحویل این خودروها گزارش می شود، بعضا مشکلاتی در حوزه خدمات پس از فروش این خودروها و شکایاتی نیز نسبت به دستکاری آپشن های این دست ماشین ها توسط برخی وارد کنندگان خودرو ابراز می شود.


"ناطقان"
بزودی مستندات و نکات قابل تاملی پیرامون برخی شرکت ها و مجموعه های واردات خودرو منتشر خواهد کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین