کد خبر: ۶۲۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی «ابوذر ابراهیمی ترکمان» را به عنوان رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی منصوب کرد.
ناطقان: به گزارش ایرنا از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن حکم سیدرضا صالحی امیری خطاب به ابراهیمی ترکمان آمده است: به استناد ماده ١٤ فصل دوم اساسنامه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با توجه به سوابق علمی و تجربیات ارزنده اجرایی جنابعالی در حوزه فعالیت های فرهنگی خارج از کشور به موجب این حکم برای مدت سه سال به عنوان رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی منصوب می شوید.
در بخش دیگری از این حکم تصریح شده است: امید آنکه با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت های موجود نیروهای کارآمد، فرهیخته و آشنا به مسایل بین المللی در اعتلای فرهنگ و تمدن ایران اسلامی، گسترش مناسبات فرهنگی با ملل و اقوام مختلف به ویژه مسلمانان، تقویت و تنظیم مناسبات فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورها و سازمان های فرهنگی بین المللی و برنامه ریزی فرهنگی تبلیغی برای ایرانیان خارج از کشور و پیروان اهل بیت (ع) و علاقه مندان به فرهنگ و تمدن این سرزمین، موفق و موید باشید.
ابوذر ابراهیمی ترکمان با موافقت مقام معظم رهبری، در حکمی از سوی علی جنتی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوم دی ماه 1392 به عنوان رییس سازمان فرهنگ و ارتباطان اسلامی به مدت سه سال منصوب شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین