کد خبر: ۶۲۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعداد بالای افراد شاغل در ساختمان پلاسکو عدم پلمب این ساختمان را نگرانی از بیکاری افراد آن خواند.
ناطقان:صدیف بدری با اشاره به این که جلسه کمیسیون اجتماعی، عمران و بهداشت و درمان ساعت ۱۵:۰۰ امروز (شنبه) برگزار خواهد شد، به خبرگزاری میزان گفت: هدف از برگزاری این جلسه بررسی مسئله و جلوگیری از رخداد چنین حوادثی برای ساختمان‌های مشابه است تبا اقدامات پیشگیرانه انجام شود و مجددا شاهد این گونه حوادث ناگوار نباشیم.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر این که مسائل اجتماعی و اشتغال افرادی که در پلاسکو مشغول به کار بودند، سبب پلمب نشدن به موقع این ساختمان شده بود، اظهار داشت: تعداد زیادی از مردم در آنجا اشتغال داشتند و تعطیلی ساختمان پلاسکو موجب بیکاری آنها می شد.

وی افزود: خلأ قانونی سبب شد که شهرداری نتواند خودش مستقیما وارد میدان شود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس علت خودداری شهرداری از پلمب این ساختمان، بعد از اخطارهای مکرر را ایرادات و خلأهای قانونی برشمرد و گفت: شهرداری نمی توانست نسبت به پلمب و تعطیلی این ساختمان اقدام کند لذا قانون مربوط به آن هم باید بازنگری شود.

در پی حادثه دردناک صبح پنج‌شنبه ۳۰ دی ماه و آتش‌سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو در مرکز شهر تهران که به گرفتار شدن جمعی از آتش‌نشانان انجامید، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون‌های «عمران»، «اجتماعی» و «بهداشت و درمان» مجلس مأموریت داد تا با همکاری دستگاه‌های اجرایی، انتظامی و امدادرسان به بررسی ابعاد مختلف حادثه آتش‌سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو که منجر به مصدومیت و جان باختن جمعی از هموطنان و آتش‌نشانان فداکار شد، بپردازند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: پلاسکو ، شهرداری ، پلمب ،
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین