کد خبر: ۶۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: غار ده ‌شیخ یکی از شگفت‌انگیزترین جاذبه‌های کشور است.
ناطقان:«غلام‌محمد زارعی» در بازدید از پروژه مجتمع گردشگری غار «ده ‌شیخ» پاتاوه افزود: این اثر طبیعی می‌تواند به یکی از قطب‌های گردشگری کشور تبدیل شده و از لحاظ اقتصادی برای استان موثر باشد.

وی با تقدیر از سرمایه‌گذار پروژه مجتمع گردشگری غار «ده ‌شیخ» و اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد برای احداث این مجتمع خاطرنشان کرد: تاکنون زیرساخت‌های خوبی توسط سرمایه‌گذار در کنار این اثر طبیعی گردشگری استان ایجاد شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بر همکاری مردم و مسئولان با سرمایه‌گذار این پروژه تأکید و خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه، اشتغال‌زایی خوبی در سطح شهرستان دنا ایجاد می‌شود.

زارعی تصریح کرد: شهرستان‌های بویراحمد و دنا ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی در حوزه گردشگری دارند و ویژگی صنعت گردشگری کارآفرینی، اشتغال سریع و درآمد زیاد است، بنابراین باید از این فرصت برای رشد اقتصادی این شهرستان‌ها بهره برد.

وی اشتغال، درآمد و تفریح را از نیازهای اساسی بشر دانست و گفت: با توجه به این‌که همه این موارد در گردشگری وجود دارد این صنعت ظرفیت پاسخگویی به همه این نیازها را در اختیار دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امسال اعتبارات خوبی از محل‌های مختلف از جمله صندوق توسعه ملی به حوزه گردشگری استان اختصاص یافته که مردم و سرمایه‌گذاران باید از این فرصت‌ها استفاده کنند.

زارعی با اشاره به این‌که پروژه‌های زیادی در حوزه گردشگری شهرستان‌های بویراحمد و دنا تعریف شده است، افزود: از مهم‌ترین این پروژه‌ها می‌توان به هتل چهارستاره و پارک آبی یاسوج، هتل چهارستاره شهر سی‌سخت، پروژه غار ده‌شیخ، اردوگاه‌های مختلف گردشگری از جمله اردوگاه خهکلون و اردوگاه گردشگری کریک هم‌چنین اقامتگاه‌های بوم‌گردی اشاره داشت.

وی ابراز امیدواری کرد با بهره‌برداری از پروژه‌های در حال احداث گردشگری در سطح شهرستان‌های بویراحمد و دنا شاهد افزایش اشتغال‌زایی در این دو شهرستان باشیم.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین