کد خبر: ۶۲۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
رئیس پلیس راه استان البرز گفت: طی هفته جاری جاده چالوس به دلیل بارش برف و باران مداوم لغزنده خواهد بود و رانندگان باید با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.
ناطقان:رضا گودرزی اظهار داشت: ماموران پلیس راه مستقر در جاده‌های مختلف استان البرز گزارش داده‌اند که به دلیل بارش باران در آزادراه‌ها و جاده‌های استان و همچنین بارش برف در ارتفاعات، سطح جاده‌های و محورهای برون‌شهری البرز لغزنده است.

وی افزود: همچنین سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرده است که تا اواخر هفته ما شاهد برف در ارتفاعات و محورهای کوهستانی و همچنین مه‌گرفتگی جاده‌های واقع در ارتفاعات استان هستیم و همین امر شرایط را برای رانندگان سخت‌تر می‌کند.

رئیس پلیس راه استان البرز  تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های دریافتی هم اکنون سطح جاده چالوس به شدت لغزنده بوده و بارش برف این شرایط را تشدید کرده است.

گودرزی گفت: همچنین انتظار داری که طی روزهای آینده و به ویژه در ساعات ابتدایی روز، مه‌گرفتگی شدید در بخش‌های از جاده چالوس را شاهد باشیم.

وی بیان داشت: بنابراین انتظار داریم که رانندگان در این شرایط جوی خاص، احتیاط بیشتری داشته و پیش از سفر از شرایط جوی محورهای برون‌شهری از جمله جاده چالوس و مسیرهای کوهستانی آگاه شوند.

این فرمانده ارشد انتظامی افزود: از سوی دیگر رانندگان و مسافران باید پیش از سفر ضمن اطمینان از به همراه داشتن سوخت کافی، از سلامت فنی و همچنین وسائل گرمایشی خودروی خود نیز مطمئن شوند.

گودرزی ادامه داد: بر اساس قانون در فصل سرما به همراه داشتن زنجیرچرخ برای خودروهایی که قصد عبور از مسیرهای کوهستانی و جاده‌های برف‌گیر را دارند، ضروری است.

وی اظهار داشت: به همین دلیل از ابتدای هفته جاری طرح ضربتی برخورد با خودروهای فاقد زنجیرچرخ در جاده چالوس اجرا شده و در صورت مشاهده خودروی فاقد زنجیرچرخ، ضمن اعمال قانون، از تردد این خودرو جلوگیری و به پارکینگ منتقل می‌شود.

رئیس پلیس راه استان البرز  در پایان تصریح کرد: انتظار داریم در فصل سرما و به ویژه در زمان بارش برف و باران در محورهای برون‌شهری، رانندگان همکاری و تعامل بیشتری با ماموران پلیس راه و ماموران دستگاه‌های خدمات‌رسان مستقر در جاده‌ها داشته باشند.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین