کد خبر: ۶۳۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
سومین روز از رقابت‌های انتخابی بسکتبال با ویلچر قهرمانی جوانان جهان با چهارمین پیروزی ملی‌پوشان جوان کشورمان مقابل تیم چین همراه بود.
ناطقان:در این دیدار، نمایندگان کشورمان در چهار کوارتر پیروز میدان بودند و در نهایت با نتیجه 75 بر 21 بر تیم حریف غلبه کردند.

پیش از این نیز نمایندگان کشورمان مقابل تیم‌های تایلند، هند و استرالیا به برتری دست یافته بودند و این پیروزی چهارمین برد پیاپی آن‌ها بود.

پنجمین دیدار تیم ایران فردا پنج‌شنبه 7 بهمن ساعت 11:30 به وقت محلی بانکوک مقابل تیم ژاپن برگزار خواهد شد و این مسابقه آخرین دیدار تیم ملی کشورمان در مرحله مقدماتی است.

این مسابقات برای کسب سهمیه‌ی رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان که سال آینده به میزبانی کانادا برگزار می‌شود در حال جریان است و از تیم‌های حاضر، سه تیم برتر مجوز حضور در این مسابقات را کسب خواهند کرد.

ایران، هند، ژاپن، تایلند، چین و استرالیا شش تیم حاضر در این مسابقات هستند و این رقابت‌ها تا روز شنبه، 9 بهمن در بانکوک جریان دارد.

ترکیب تیم ملی بسکتبال باویلچر ایران را در این تورنمنت، امیررضا احمدی (ایلام)، مهدی مظلوم (مازندران)، مهدی ماندگار (هرمزگان)، علی کریمی (اصفهان)، مجتبی کمالی (فارس)، محمد سیاری، همایون عسگری، مهدی عباسی (مرکزی)، پیمان میزان، حسنعلی کعبی، سیدمهدی موسوی (تهران)، رضا عیوضی (قم) با سرمربی‌گری حسن پالار تشکیل می‌دهد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین