کد خبر: ۶۷۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
پسر شیطان صفتی که در اولین قرار ملاقات در اینستاگرام اقدام به آزار و اذیت دختر 13 ساله کرده و تلفن همراه او را سرقت کرده بود،شناسایی و دستگیر شد.
ناطقان: 19 بهمن فردی با مراجعه به کلانتری 104 عباس آباد به مأموران اعلام داشت که دختر 13 ساله اش توسط جوانی بنام امیر که هیچگونه اطلاعاتی از وی ندارند ، مورد سرقت و در ادامه آزار و اذیت قرار گرفته است.

با تشکیل پرونده قدماتی با موضوع "آزار و اذیت " و به دستور رئیس شعبه هشتم دادگاه کیفری یک تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکی پرونده پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "چندی پش متوجه شدم که دخترم شدیدا دچار افسردگی شده است ؛ مسئله را با تحقیق و گفتگو از وی جویا شدم و متأسفانه متوجه شدم که توسط جوانی به نام امیر که هیچگونه شناختی از وی و خانواده اش نداریم ، مورد سرقت و نهایتا آزار و اذیت قرار گرفته است.

دخترِ شاکی پرونده نیز که به همراه پدر و مادرش در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ حاضر شده بود ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : داخل شبکه اینستاگرام در حال چرخیدن  بودم که به صورت کاملا اتفاقی ، شماره متعلق به جوانی بنام امیر که تصویر خودش را نیز بر روی پست خود گذاشته بود ، فالو (FOLLOW ) کردم ؛ چند روز اول ارتباط ما صرفا در حد پیام دادن و فرستادن چند عکس برای یکدیگر بود تا اینکه امیر از من درخواست کرد تا با یکدیگر ملاقات کنیم.من نیز درخواست او را قبول کرده و با او قرار ملاقات گذاشتم. در ساعت 20:30 نهم بهمن  در محدوده سیدخندان با یکدیگر قرار ملاقات گذاشتیم اما امیر در همان جلسه و پس از کشاندن من به مکانی خلوت ، با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و پس از آن با سرقت گوشی تلفن همراهم از محل متواری شد.

در شرایطی که هیچگونه اطلاعات دقیقی در خصوص متهم پرونده وجود نداشت ، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی امیر 19 ساله در منطقه سیدخندان – خیابان ابوذر غفاری شدند.


با شناسایی تصویر امیر از سوی دختر نوجوان ، کارآگاهان اداره شانزدهم اقدام به دستگیری متهم کرده و در ادامه گوشی تلفن همراه متعلق به شاکی پرونده نیز از وی کشف شد.

تجاوز پسر شیطان صفت به دختر 13 ساله پس از قرار اینستاگرامی

 امیر که از سال 85 و پس از متارکه ی پدر و مادرش ، بهمراه مادرش زندگی می کند پس از انتقال به اداره شانزدهم صراحتا به سرقت از دختر نوجوان 13 ساله و آزار و اذیت شیطانی وی اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: پلیس همواره اعلام  داشته است که فضاهای مجازی و شبکه های ارتباطاتی همچون تلگرام ، اینستاگرام و ... ، در صورت عدم ارائه آموزش کافی و نظارت کافی از سوی خانواده ها می تواند به فضایی بسیار پرخطر برای گروه های سنی نوجوان و جوان بویژه برای دختران تبدیل شود ضمن آنکه اساسا در دسترس بودن چنین شبکه هایی برای گروه سنی پرخطر جامعه و استفاده خصوصی از این شبکه ها به هیچ عنوان از سوی پلیس به خانواده ها توصیه نمی شود.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، در پایان این خبر عنوان داشت: متهم پرونده با قرار قانونی و جهت انجام تحقیقات تکمیلی برای شناسایی دیگر جرایم مشابه ( با توجه به دلایل و مستندات بدست آمده در تحقیقات اولیه ) در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.


منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین