کد خبر: ۶۷۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
نیروهای عراقی عملیات آزادسازی فرودگاه موصل را آغاز کردند.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری کل العراق (اَین)، نیروهای پلیس فدرال عراق عملیات خود را برای آزادسازی فرودگاه موصل از چنگ تروریست های داعش آغاز کردند.

همچنین نیروهای مبارزه با تروریسم عراق وارد عملیات آزادسازی غرب موصل شده و عملیات خود را با هجوم به مواضع تروریست های داعش در پادگان غزلانی آغاز کردند.

نیروهای بسیج مردمی عراق نیز اعلام کردند: دستاورهای اولیه ششمین مرحله عملیات غرب موصل، آزادسازی 30 کیلومتر مربع از اراضی عراق و روستاهای شریعه الشمالیه و عین الطلاوی بوده است. همچنین این نیروها روستاهای عبره الجنوبیه و خرابه الجحش را محاصره کرده اند.

علی حمدانی، فرمانده تیپ یازدهم نیروهای بسیج مردمی عراق نیز اعلام کرد: نیروهای بسیج مردمی 50 داعشی از جمله برخی از سرکرده های آنان را در عین طلاوی به هلاکت رساندند. همچنین در حمله جنگنده های عراقی به تلعفر، والی تروریست ها در این منطقه به هلاکت رسید.

عرفان محمود حیالی، وزیر دفاع عراق نیز از نیروهای لشکر نهم زرهی ارتش در روستای باخیره بازدید و با فرماندهان ارتش و نیروهای بسیج مردمی دیدار و گفتگو کرد.

 از سوی دیگر، یک منبع محلی در استان کربلا اعلام کرد: نیروهای امنیتی یک عامل انتحاری را در غرب استان به هلاکت رساندند.

به گفته این منبع، این عامل انتحاری به همراه خودروی بمب گذاری شده اش نزدیک کارخانه سیمان در غرب کربلا با مقابله نیروهای امنیتی عراق مواجه شد.

نیروهای امنیتی عراقی این عامل را به هلاکت رسانده و خودروی وی را با موفقیت خنثی کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین