کد خبر: ۶۷۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
منابع آگاه در بانک پاسارگاد مجموع پول سرقتی از خودروی متعلق به این بانک را 900 میلیون تومان اعلام کردند.
ناطقان: در پی سرقت مسلحانه سارقان از خودروی حامل بانک پاسارگاد پلیس بلافاصله با حضور در محل حادثه رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار داده است . هنوز هیچ سرنخی از سارقان بدست نیامده است .

پاسخ های مبهم مسئولان بانک پاسارگاد درباره حادثه صبح امروز
مدیر روابط عمومی بانک پاسارگاد گفت: اطلاعی از ارزش ریالی پول های سرقت شده ندارم. رفیعی در ارتباط تلفنی با شبکه خبر افزود: ساعت 7 و 45 دقیقه امروز یک دستگاه خودروی پول رسان بانک پاسارگاد که حامل پول های فرسوده برای امحاء به بانک مرکزی انتقال پیدا می کرد، حدود اتوبان مدرس و حقانی مورد تهاجم سارقان مسلح قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه به کسی آسیب نرسیده است، گفت: حضور به موقع مأموران انتظامی و کارآگاهان اداره آگاهی موجب شده است سرنخ هایی برای شناسایی سارقان به دست آید.

رفیعی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا مأموران پلیس همراه با ماشین حمل پول بوده اند یا نه؟ گفت: در جریان نیستم و در خبرهای بعدی به اطلاع شما می رسانم.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه گفته می شود که پول ها فرسوده بوده، آیا ارزش ریالی داشته یا خیر؟ افزود: حتماً ارزش نقدی داشته اند.

مدیر روابط عمومی بانک پاسارگاد در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا مقدار پول جابجا شده مشخص است؟ تصریح کرد: از میزان مبلغ درون ماشین حمل پول اطلاع ندارم اما در خبرهای بعدی به اطلاع می رسانیم.

منبع:الف
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین