کد خبر: ۶۷۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
تهیه‌کننده سینما از آخرین وضعیت فیلم‌های دردست تهیه خود خبر داد.
ناطقان: تغییر نام فیلم «نیمکت» به «قرارمون پارک شهر»ابراهیم اصغری تهیه‌کننده سینما در خصوص آماده‌سازی فیلم‌های در دست تهیه خود، گفت:فیلم «نیمکت» ساخته فلورا سام به «قرارمون پارک شهر» تغییر نام داد و هم‌اکنون مقدمات دریافت پروانه نمایش برای این فیلم انجام می‌شود و امیدوارم اوایل سال آینده شرایط اکران آن را فراهم کنیم. ضمن اینکه امکان حضور همزمان در جشنواره‌ها و اکران محدود خارج از کشور نیز برای «قرارمون پارک شهر» فراهم می‌شود.

وی از جدیدترین وضعیت فیلم دیگر خود بیان کرد:مراحل فنی «اشنوگل» آماده است و درتدوین آن تغییری ایجاد نمی‌شود، اما در حال انجام یک سری اقدامات برای اکران عمومی هستیم و امیدوارم در نیمه اول سال آینده شرایط نمایش آن آماده شود.

اصغری درباره زمان ساخت «سگ‌های زرد» به کارگردانی احمد کاوری بیان کرد:با توجه به نزدیک شدن اردیبهشت که مناسب زمان کلید خوردن کار است، سعی خواهیم کرد در این فصل فیلمبرداری را آغاز کنیم.



برچسب ها: فیلم ها ، نیمکت ، سینما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین