کد خبر: ۶۸۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
با اخراج سرمربی لسترسیتی اکنون 5 گزینه احتمالی به این تیم نزدیک شده و مقامات آسیایی لستر در حال بررسی برنامه این مربیان هستند.
ناطقان: اخراج ناگهانی کلودیو رانیری از سمت مربیگری تیم فوتبال باشگاه لسترسیتی، مالکان آسیایی این باشگاه را بر آن داشته تا برای جانشین این مربی به دنبال یک مهره مهم و مشهور باشند. نتیجه در شرایط فعلی حرف اول را می‌زند و شاید یک مربی نتیجه گرا بهترین گزینه برای لسترسیتی باشد.

در حال حاضر نام مانچینی بیش از سایر گزینه‌ها بر سر زبان‌ها افتاده اما در کل نام 5 مربی در فهرست مالکان باشگاه لسترسیتی قرار دارد. این 5 مربی به باشگاه لسترسیتی برنامه طولانی مدت داده و علاقه خود را برای مربیگری در این تیم اعلام کرده‌اند.

گاس هیدینک، روبرتو مانچینی، پیرسون، آلن پاردو و گری راوت 5 گزینه مربیگری در لسترسیتی هستند و البته رسانه‌های اسپانیایی نام لوئیس انریکه سرمربی تحت فشار بارسلونا را نیز ذکر کرده‌اند که هرگز تایید نشده است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین