کد خبر: ۶۸۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴
معاون وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی‌ گفت: سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با حساسیت خاصی منصوب شده است.
ناطقان: «سیدعباس صالحی» امروز(8 اسفند)، در مراسم معارف سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز  اظهار کرد: «سیدموسی حسینی‌کاشانی» در طول بیش از سه سالی که سکان فرهنگ و هنر البرز را به دست داشت اقدامات مناسبی برای توسعه زیرساخت‌های این حوزه انجام داد.

وی ادامه داد: دیگر زمان آن رسیده بود که کاشانی در سنگری دیگر به مردم خدمت و برای ارتقای جایگاه فرهنگ و هنر تلاش کند.

صالحی افزود: وزارت ارشاد در انتخاب مدیران‌کل استان‌ها رویه مناسبی پیش‌گرفته‌ که بر اساس آن مدیران از مجموعه و بدنه این وزارتخانه انتخاب می‌شوند.

وی توضیح داد: این اقدام باعث می‌شود کارمندان ارشاد به باور برسند که می‌توانند با تلاش و خدمت خالصانه درجات ترقی را طی‌کنند.

معاون وزیر ارشاد تصریح‌ کرد: با این کار تجربه‌های کارمندان ارشاد در سازمان جابه‌جا شده و همین باعث ارتقای جایگاه فرهنگ و هنر کشور می‌شود.

صالحی با اشاره به جایگاه ویژه البرز افزود: از نگاه مسئولان وزرات ارشاد البرز استانی خاص و تأثیرگذار است و به‌علت نزدیکی به پایتخت نیازهای ویژه‌ای در بخش فرهنگ و هنر دارد.

این مسئول افزود: از همین‌رو برای معرفی سرپرست اداره‌کل ارشاد این استان حساسیت ویژه‌ای از سوی وزارتخانه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: هرچند در روزهای پایانی سال قرار داریم اما امیدواری در همین فرصت محدود از عمر دور اول دولت تدبیر و امید، سرپرست این اداره‌کل اقدامات ملموسی برای ارتقای جایگاه هنر و فرهنگ این استان انجام دهد.

در پایان این مراسم با قرائت حکمی از سوی وزیر ارشاد «برزین ضرغامی» به‌عنوان سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد البرز معرفی شد و از خدمات «سیدموسی حسینی‌کاشانی» تقدیر شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین