کد خبر: ۶۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از بیست و پنجمین اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری خبر داد
ناطقان:دکتر پرویز یزدان پناه در جمع خبرنگاران گفت: اهدای دوکلیه، کبد، پانکراس و قرنیه های نوجوان 14 ساله از ایل بزرگ و نوع دوست تامرادی که بر اثرخون ریزی مغزی به دلیل انوریسم دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند زندگی تازه ای بخشید.

وی افزود: پس از اظهار رضایت خانواده مرحومه"آیدا بهادران" تیم جراحی پیوند اعضای شیراز در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج حضور یافته و اعضای نامبرده را پس از خارج کردن از بدن بیمار، به بیمارستان نمازی شیراز انتقال داده و به بیماران نیازمند به این اعضای حیاتی پیوند داده شد.

دکتر یزدان پناه در پایان ضمن ارج نهادن به این اقدام خداپسندانه از خداوند منان برای آن مرحومه طلب مغفرت و برای خانواده ایشان صبر و شکیبایی مسئلت کرد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین