کد خبر: ۶۹۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
تروریست‌های داعش در غرب استان نینوی از حیوانات و کودکان برای عملیات‌های تروریستی علیه الحشد الشعبی استفاده می‌کنند.
ناطقان: با آزادی بخش بزرگی از جبهه غربی استان نینوی از سوی الحشد الشعبی تروریست‌های داعش و انهدام خودروهای انتحاری تروریست‌ها، آن‌ها به استفاده از سگ و مرغ و کودکان برای عملیات‌های تروریستی روی آورده‌اند.

به نوشته پایگاه اطلاع‌رسانی الحشد الشعبی، نیروهای الحشد الشعبی اخیرا یک سگ را گرفته‌اند که بر پشتش مواد منفجره نصب شده بود و توانستند پیش از انفجار بمب را خنثی کنند. پیش از این هم با انفجار یک سگ در میان نیروهای الحشد الشعبی، یکی از آنان کشته شده بود.

همچنین پرنده‌هایی که روی بال آن‌ها بمب‌های دست‌ساز نصب شده و به سوی نیروهای الحشد الشعبی فرستاده می‌شوند.
 

از سوی دیگر اخیرا ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که نشان می‌دهد یکی از سربازان الحشد الشعبی یک راننده داعشی را قانع می‌کند تا از خودروی بمب‌گذاری شده خود پیاده شده و خود را تسلیم کند و وقتی او پیاده می‌شود سرباز عراقی می‌بیند که راننده یک کودک 12 ساله است.

داعش تا کنون چندین بار از کودکان برای عملیات انتحاری بهره برده است. انفجار تروریستی 22 آگوست 2016 در شهر «دیلوک» ترکیه از سوی دو کودک 12 و 14 ساله رخ داد که 57 کشته در پی داشت.

در همان روز در شهر کرکوک نیز دو کودک تلاش داشتند خودشان را منفجر کنند که ناکام ماندند. یکی از کودکان به ضرب گلوله پلیس کشته و دیگری بازداشت شد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین