کد خبر: ۶۹۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
عبدالرضا علیزاده در خصوص دیدار تیم‌های شهرداری ارومیه و پیکان تهران که با شکست تیم ارومیه‌ای همراه بود اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و هر دو تیم عملکرد قابل قبولی داشتند. بازیکنان ما سنگ تمام گذاشتند و تا امتیاز آخر هم جنگیدند اما در بعضی امتیازات مهم اشتباهاتی داشتیم و در نهایت نتوانستیم پیروز میدان شویم.
ناطقان: عبدالرضا علیزاده در خصوص دیدار تیم‌های شهرداری ارومیه و پیکان تهران که با شکست تیم ارومیه‌ای همراه بود اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و هر دو تیم عملکرد قابل قبولی داشتند. بازیکنان ما سنگ تمام گذاشتند و تا امتیاز آخر هم جنگیدند اما در بعضی امتیازات مهم اشتباهاتی داشتیم و در نهایت نتوانستیم پیروز میدان شویم.
 
وی ادامه داد: جا دارد از هوادارانمان تشکر کنم که ما را خیلی تشویق کردند و به نظر من پرشورترین هواداران والیبال در ایران هستند.
 
لیبروی تیم والیبال شهرداری ارومیه در خصوص شعار هواداران تیمش علیه سعید معروف تصریح کرد: به هر حال بازی والیبال همین است. اگر سال دیگر معروف به ارومیه برگردد هواداران او را تشویق می‌کنند. اگر هم شعاری علیه معروف داده شده به خاطر این است که او در حال حاضر رقیب ما است و هواداران به چشم رقیب به او نگاه می‌کنند.
 
علیزاده در مورد پیش‌بینی خود از قهرمان لیگ برتر گفت: پیش‌بینی خیلی سخت است و نمی‌توان گفت چه تیمی قهرمان خواهد شد. پیکان از بانک سرمایه دو بار شکست خورده است اما به نظر من تا الان پیکانی‌ها بازی‌های بهتری انجام داده‌اند.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین