کد خبر: ۷۰۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: بامداد امروز دو حادثه آتش سوزی در یکی از دانشگاه‌ها واقع در خیابان انقلاب، نرسیده به پل کالج اتفاق افتاد.
ناطقان:جلال ملکی، گفت: ساعت 22 دقیقه بامداد آتش‌سوزی در ساختمان مرکزی یکی از دانشگاه‌ها واقع در خیابان انقلاب، نرسیده به پل کالج اتفاق افتاد که سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروی تنفسی به محل اعزام شد.

وی افزود: محل حادثه یکی از ساختمان‌های این مرکز دانشگاهی 4 طبقه بوده که در طبقه 1- کابل‌های اصلی برق دچار آتش‌سوزی شدند و دود زیادی طبقات بالایی ساختمان را فرا گرفته بود.

وی گفت:‌خوشبختانه عملیات آتش‌نشانی در ساعت 2:19 بامداد به اتمام رسیده اما متأسفانه مجدد در ساعت 2:50 در همان مرکز دانشگاهی و در یک ساختمان دیگر اعلام آتش‌سوزی شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: این بار یک ساختمان 7 طبقه در این مرکز دچار حریق شد که طبقه اول این ساختمان که اتاق سانترال یا مخابرات در آن قرار داشت دچار حریق شد و دستگاه‌های آن شعله‌ور بودند آتش به سیم‌های برق سرایت کرده و دود به سایر طبقات ساختمان رفته بود اما چون حادثه در نیمه شب اتفاق افتاد مصدومی نداشتیم.

ملکی گفت: آتش خاموش و دود حاصل تخلیه شد و عملیات در ساعت 5:41 صبح به اتمام رسید علت این دو حادثه مشکلات برقی بوده است. 

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین