کد خبر: ۷۰۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶
سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: از تیم خودم کاملاً راضی هستم اما در همان ست اول قطر پاسور اصلی خود را از دست دادیم و مجبور شدیم جواد معنوی‌نژاد را در پست غیر تخصصی‌اش به کار بگیریم.
ناطقان: پیمان اکبری پس از شکست 3 بر 2 تیمش برابر بانک سرمایه در اولین دیدار فینال لیگ برتر والیبال اظهار داشت:  از تیم خودم کاملاً راضی هستم. ما در همان ست اول قطر پاسور اصلی خود را از دست دادیم و مجبور شدیم جواد معنوی‌نژاد را در پست غیر تخصصی‌اش به کار بگیریم. او نیز به تازگی از کمند مصدومیت رها شده بود.
 
سرمربی پیکان ادامه داد: مقابل تیمی بازی کردیم که 2 جین بازیکن داشت و اگر 2 تیم راهی لیگ برتر می‌کرد هر 2 تیم به فینال می‌رسیدند.

وی افزود: خوشحالم که اساس تیم من بر پای کار گروهی چیده شده و بازیکنانم توانستند در هر 5 ست بازی عملکرد خوبی از خود ارائه دهند.

اکبری گفت: امیر غفور به طور قطع به بازی دوم فینال نخواهد رسید و من مجبورم یکی از جوانان تیم را از نظر روحی روانی برای بازی بعدی آماده کنم.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین