کد خبر: ۷۰۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
اتفاقات اخیر باشگاه استقلال باعث شده تا وزیر ورزش و جوانان نیز به هیئت مدیره این باشگاه ورود کند.
ناطقان:پس از درگذشت منصور پوحیدری، سرپرست پیشین و عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، تاکنون از وزارت ورزش و جوانان نفر جایگزینی معرفی نشده و جلسات هیئت مدیره استقلال هم با 4 نفر برگزار شده است.

از طرفی با توجه به اتفاقات اخیر میان بازیکنان و کادر فنی استقلال با زمانی عضو هیئت مدیره این باشگاه و همچنین تحریم تمرین از سوی آبی پوشان، روز پنجشنبه مدیرعامل استقلال در رختکن حضور یافت بلکه بتواند بازیکنانش را مجاب به تمرین کند که در نهایت هم این اتفاق نیفتاد. اما افتخاری علاوه بر این که به بازیکنانش وعده داد که تا روز شنبه بخشی از مطالبات شان را پرداخت خواهد کرد، صحبت‌های دیگری هم انجام داد.

افتخاری در خلال صحبت‌هایش با بازیکنان، جدایی قریب الوقوع زمانی از هیئت مدیره استقلال را نوید داد و به آنها گفت که خیلی به صحبت‌های او توجه نکنید چون او به زودی از جمع ما جدا می‌شود. حتی شخص وزیر هم در جریان ریز اتفاقات هست و در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کند!

این در حالی است که حسن زمانی بعد از رسانه ای شدن این خبر، از صحبت درباره آن خودداری کرد و حتی این عضو هیئت مدیره اعلام کرد تا پایان لیگ صحبتی انجم نخواهد داد.

با این وجود بهتر است بدانیم صحبت های افتخاری نظر وزیر ورزش و جوانان را تغییر نخواهد داد .از طرفی بهتر خواهد بود افتخاری بداند که با آرای اعضای هیئت مدیره مدیر عامل شده است و آنها با هر تصمیمی می تواند وی را از مدیریت استقلال برکنار کنند.

این طور که شواهد نشان می دهد وزیر ورزش و جوانان قصد دارد پس از پایان فصل ،هیئت مدیره استقلال را تغییر بدهد. 

باید این تفاسر باید منتظر ماند و دید در نهایت چه تغییرات اساسی ای در هیئت مدیره باشگاه استقلال رخ می دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین