کد خبر: ۷۱۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
رئیس پلیس پیشگیری ناجا به تجهیز مأموران پلیس به دوربین البسه در سال ۹۶ اشاره و بیان داشت: طرح تجهیز افراد کشت پلیس به دوربین البسه در هنگام گشت‌ها و ماموریت‌ها و همچنین تجهیز گشت‌های خودرویی به دوربین در سال ۹۶ عملیاتی خواهد شد.
ناطقان:ویسردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا در نشست خبری خود با اصحاب رسانه از طرح تجهیز افراد گشت پلیس به دوربین البسه و مجهز نمودن گشت‌های خودرویی به دوربین خبرداد و گفت: انشاالله این برنامه در سال 96 عملیاتی می‌شود؛ از محاسن تجهیز دوربین به البسه این است که مامور محیط ماموریتی خود را پایش می‌کند و با جرائم مشهود برخورد می‌کند،ف رفتار مامور استاندارد می‌شود و برای محاکم قضایی رفتار مجرمان به صورت مستند تهیه می‌شود.

این مقام ارشد نیروی انتظامی در خصوص کشفیات مواد مخدر و کالای قاچاق در فرودگاه‌های کشور گفت: کشف مواد مخدر 19 درصد افزایش یافته و ارزش ریالی کالای قاچاق نیز 64 درصد افزایش داشته است.

سردار شرفی در خصوص عملکرد پلیس راه‌آهن اعلام کرد: کشف مواد مخدر 32 درصد افزایش و ارزش ریالی کالای قاچاق 151 درصد افزایش یافته است.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین