کد خبر: ۷۱۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
جنگ ضد تکفیری ها در حالی در غرب موصل ادامه دارد که شماری از داعشی ها در حملات هوایی کشته شده اند و نیروهای حشد شعبی نیز ضربات سنگینی به داعش وارد کرده اند.
ناطقان: به نقل از النهرین، منابع نظامی عراقی اعلام کردند: نیروی هوایی عراق مواضع داعش را در کرانه راست موصل هدف قرار دادند و شماری از سرکرده های داعش از جمله محمد فتحی حسن الجبوری مسئول نظامی داعش در کرانه راست و معاونانش احمد عبدالله نواف ملقب به دشو الجبوری و ابو انس الجبوری مسئول عملیات انتحاری تکفیری ها در این حملات به هلاکت رسیدند.

از سوی دیگر رائد شاکر جودت رئیس پلیس عراق گفت: نیروهای واکنش سریع و لشگر سوم پلیس ضمن تسلط بر منطقه پل قدیم به پیشروی های خود به سمت راس الخور در کرانه راست موصل ادامه دادند.

جودت به آزاد سازی ساختمان اداره گذرنامه در الباب الجدید در موصل نیز اشاره کرد.

این در حالی است که نیروهای الحشد الشعبی عراق نیز ضربات مهلکی به تکفیری ها در غرب موصل وارد کردند.

منابع وابسته به حشد شعبی عراق اعلام کردند: یگان موشکی گردانهای عاشورای حشد شعبی مواضع داعش را در روستای السعدان از توابع منطقه الحضر در غرب موصل هدف قرار دادند و ضربات سنگینی به تکفیری ها وارد کردند.

عبدالامیر رشید یارالله نیز قبلا از آزاد سازی روستای الجمالیه از سوی نیروهای عراقی خبر داده بود.

نیروهای عراقی همچنین یک کارخانه سیمان را در منطقه باب الطوب در الموصل القدیمه آزاد کردند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین