کد خبر: ۷۲۵۷۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
مدیرکل دفتر برنامه و بودجه با اشاره به پرداخت بیش از ۷ هزار میلیارد به آموزش و پرورش گفت: با مساعدت سازمان برنامه و بودجه و تخصیص اعتباری بیش از ۳۰ درصد بودجه مصوب به ادارات کل بخش اعظم بدهی‌های فرهنگیان پرداخت شد.
ناطقان:منصور مجاوری مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش؛ در خصوص روند پرداختی معوقات به فرهنگیان با اشاره به همکاری مثبت اداره کل خزانه و سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: در آخرین روز کاری سال 95 علیرغم شلوغی کار با تخصیص و ابلاغ اعتبار، رکورد کمک منابع مالی در چهار دهه گذشته را ثبت کردند و با اعتباری بالغ بر ۷۷۰۰ میلیارد تومان باعث شدند بخش بسیار زیادی از بدهی و مطالبات پرسنلی و اشخاص حقوقی پرداخت شود. 
 
وی با تاکید بر اینکه چنین مساعدتی از سوی سازمان برنامه و بودجه تاکنون بی‌سابقه بوده است، ادامه داد: علیرغم محدودیت‌های درآمدی دولت حدود ۳۰ درصد بیشتر از اعتبار مصوب به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها تخصیص اعتبار داده شده است. 
 
مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: پرداخت پاداش فرهنگیان بازنشسته در سال ۹۳ و ۹۴ و بیمه ایران، بیمه آتیه سازان، کمیته امداد امام خمینی، ستاد فرمان امام خمینی (ره)، بانک ملی، بانک سرمایه و بیمه سلامت از جمله پرداختی‌هایی بوده که با حمایت و همراهی سازمان برنامه و بودجه محقق شده است. 
 
مجاوری افزود: بدهی کلیه مطالبات کارخانجات شیر، بخشی از مرخصی ذخیره فرهنگیان در سال‌های ۹۰ تا ۹۴، هزینه فوت و ازدواج از ۸۸ تا ۹۴، ارفاقی سنوات بازنشستگان استثنایی، کلیه بدهی‌های خرید خدمات آموزشی سال ۹۴، هزینه‌های برون سپاری و کارورزی سرباز معلم از دیگر موارد پرداخت معوقات بوده است. 
 
مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش گفت: پرداخت کامل معوقات حق التدریس آزاد در سال ۹۵، معوقات نیروهای قراردادی در سال ۹۵ و کلیه مطالبات اداره برق که حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برآورده شده، با اقدامات و پیگیری‌های انجام شده به ثمر رسیده است. 
 
وی با اشاره به اینکه موارد جزیی دیگر از پرداخت‌ها نیز با همکاری سازمان برنامه و بودجه به نتیجه رسیده است، تصریح کرد: از میان موارد مذکور معوقات حق التدریسی‌ها و قراردادی‌ها باقی مانده بود که با هماهنگی‌های انجام شده تا فردا به حساب واریز می‌شود. 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
محمد
|
Denmark
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
0
0
چرا سخن ناراست می شنویم؟ سیستان و بلوچستان چه مطالباتی به جز حق التدریس مهر و آبان پرداخت شده؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
0
0
قول هاي تكراري و بي اساس
فرهنگی ازاصفهان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
0
0
لعنت خدابردروغگو
رحمت کیانی اردبیل ارشق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
0
0
برای همه شامل شد جز جانبازان آیا سزاوار است این قشر درعذاب روحی بسر برد لطف کنید آقای ابطحی قول داده اید
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین