کد خبر: ۷۲۶۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
مدیر کل فرهنگی سازمان اوقاف:
مدیر کل فرهنگی سازمان اوقاف گفت: آیین تحویل سال نو امروز دوشنبه به طور همزمان در بیش از۲هزار امامزاده و بقعه متبرکه با حضور علما، خانواده معظم شهیدان اقشار مختلف مردم همراه با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی برگزار می‌شود.
ناطقان: حجت‌الاسلام سید‌کاظم موسوی متقی گفت: مردم ایران اسلامی به جهت حب به ولایت و عشق به ائمه اطهار ترجیح می دهند  در لحظه تحویل سال نو در جوار امامزادگان کشور و در فضایی معنوی، سال نو خود را با محبت و ارادت به اهل بیت و فرزندانشان گره بزنند و برای تحویل سال این امامزادگان بزرگوار را واسطه خیر و فیض و اتصال به مقام قرب الهی قرار می‌دهند.

وی بیان اینکه یکی از اهداف اجرای طرح آرامش بهاری در بیش از 2400 امامزاده در سال جاری ترویج و تبلیغ سبک زندگی اسلامی است اظهار داشت یکی از برنامه‌های پر مخاطب طرح آرامش بهاری برگزاری آیین تحویل سال نو است که بر اساس برنامه‌ریزی‌های قبلی امروز با حضور مسئولان؛ مدیران؛ علما؛ خانواده معظم شهداء، زائران و مسافران نوروزی واقشار مختلف مردم همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی و قرآنی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه قرائت قرآن؛ دعای لحظه تحویل سال نو و صلوات خاصه امام رضا(ع) عطر افشانی و گل آرایی مزار شهدای انقلاب و دفاع مقدس و پخش زنده پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی را از جمله برنامه‌های تحویل سال نو در اماکن متبرکه امامزادگان کشور بر شمرد.

وی با بیان اینکه این سازمان وظیفه خطیر مدیریت امامزادگان را برعهده دارد و در تلاش است تا سطح خدمات رسانی فرهنگی، اجتماعی معنوی و رفاهی را در بقاع متبرکه ارتقاء بخشد تصریح کرد: طرح نوروزی آرامش بهاری با هدف ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی از ٢5 اسفند آغاز و تا 13 فروردین ماه در امامزادگان شاخص کشور ادامه خواهد یافت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین