کد خبر: ۷۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
مدیر عامل یک شرکت فناور در زمینه تولید دارو گیاهی گفت: ژل تسکین دهنده درد کودک بوسیله این شرکت فناور تولید شده و در داروخانه‌های کشور موجود است.
ناطقان: حجازی مدیر عامل یک شرکت فناور در زمینه تولید دارو گیاهی با اشاره به مشکلات دندان در آوردن کودکان در کشور و دنیا، اظهار داشت: داروی جدیدی در جهت کاهش درد لثه کودکان در هنگام دندان در آوردن به وسیله پژوهشگران و محققان نخبه جوان دانشگاهی این شرکت تولید شده است که باعث تسکین درد لثه در کودکان و نوزادان می‌شود.

وی بیان کرد: این دارو گیاهی به صورت ژل بوده و هیچ گونه عوارضی ندارد و کار فرمولاسیون و سم شناسی این داروی گیاهی به وسیله پژوهشگران در طی 15 سال کار تحقیق و پژوهش آن به پایان رسیده است.

حجازی ادامه داد: خط تولید این شرکت به وسیله سازمان غذا و دارو کشور کانادا مورد تایید قرار گرفته و هدف آن پوشش قرار دادن تمام بازارهای داخلی کشور و به دست آوردن بازارهای بین المللی و به خصوص منطقه است.

وی تاکید کرد: این ژل گیاهی از دو گیاه میخک و مریم گلی تشکیل شده و برای تولید آن پس از فرآوری گیاهان و تزریق اسانس مجاز و مورد نیاز به صورت داروی کنونی به دست مشتریان می‌رسد.

حجازی متذکر شد: در کنار این ژل گیاهی داروی هیلفیک برای ترک و خشکی پا در این شرکت تولید می‌شود و کارخانه دارویی ما تحت لیسانس جی ام پی کانادا قرار دارد.

وی گفت: هزینه تولید این داروها چیزی در حدود 300 میلیون تومان است و در این راه ستاد گیاهان دارویی معاونت علمی و فناوری و صندوق شکوفایی و نوآوری کشور ما را کمک و حمایت می‌کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین