کد خبر: ۷۲۶۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴
اسپانلو گفت: برای رفاه حال مسافران از قضات خواسته‌ایم پرونده های این افراد را که بیشترشان مربوط به تصادفات است در اولویت رسیدگی قرار دهند.
ناطقان: معاون برنامه ریزی دادگستری کل گلستان بیان کرد : قضات کشیک در دادسراها و دادگستری های سراسر استان در تعطیلات نوروز ، پرونده های تشکیل شده در این ایام را رسیدگی می کنند.

وی افزود : در گرگان روزهای تعطیل رسمی از 10 صبح تا 13  و در روزهای غیرتعطیل نیز از ساعت 18 تا 21 قضات کشیک برای رسیدگی پرونده های احتمالی آماده اند .

اسپانلو اضافه کرد: در گنبد کاووس هم قضات کشیک در روزهای تعطیل از 9:30 دقیقه صبح تا 12 ظهر و در روزهای غیرتعطیل هم از ساعت 17 تا 19 به پرونده ها رسیدگی می کنند .

معاون برنامه ریزی استان گلستان گفت:  برای رفاه حال مسافران از قضات خواستیم پرونده های این افراد را که بیشترشان مربوط به تصادفات است  در اولویت رسیدگی قرار دهند .
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین