کد خبر: ۷۲۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
نامزدی پسر وزیر ورزش در انتخابات شورای شهر تهران
بدنبال مشخص شدن هجوم تعدادی از آقازاده ها به لیست های انتخاباتی، بسیاری از فعالان سیاسی نسبت به سهم خواهی چهره های سیاسی در انتخابات آتی هشدار دادند.
ناطقان: در حالی سومین روز ثبت نام انتخابات شوراهای شهر و روستا به پایان رسید، که تاکنون تعدادی از آقازاده ها رسما برای ورود به این عرصه صف کشیده اند.

روز گذشته علاوه بر فرزند حجت الاسلام موسوی لاری، آقازاده مسعود سلطانی فر(وزیر ورزش) نیز با همراهی معنادار یکی از چهره های ورزشی(!)، برای شرکت در انتخابات شورای شهر پایتخت پا به عرصه نهاد.

بدنبال مشخص شدن هجوم تعدادی از آقازاده ها به لیست های انتخاباتی، بسیاری از فعالان سیاسی نسبت به سهم خواهی چهره های سیاسی در انتخابات آتی هشدار دادند.

محسن مهرعلیزاد در پیامی توئیتری گفت: ملاک اصلی انقلاب ما شایستگی، تخصص و تعهد است؛ نه آقازادگی ی نسبت های نژادی و خونی . . .  بکوشیم حق متخصصان و لایقان ضایع نشود.

مصطفی تاجزاده نیز تاکید کرد: شورها جای سهم خواهی اشخاص و احزاب و آقازاده ها نیست، جای کاربلدان پاکدستی است که در دفاع از شهر و ساکنانش مرعوب دولت پنهان نمی شوند.

محمدجواد حق شناس نیز در واکنش به اعتراضات مطرح شده پیراموان هجوم آقازاده ها به لیست های انتخاباتی گفت: بعنوان عضو شورای سیاست گذاری اصلاحات، خواسته های شما در مورد شورای شهر و نگرانیتان از برخی ثبت نام ها را منتقل می کنم.

به گزارش ناطقان؛ هنوز معلوم نیست در قبال قرارگرفتن نام برخی آقازاده های معلوم الحال در لیست های مهم انتخاباتی، پدرانشان ملزم به دادن چه تعهداتی در گعده های شبانه می شوند؟

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین