کد خبر: ۷۵۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اردبیل جهت شرکت در همایش بین‌المللی نقش صفویه در تقویت مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام و احیای هویت ایرانی در اردیبهشت‌ماه امسال خبر داد.
ناطقان:«سیدناصر اسحاقی»، از سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اردبیل جهت شرکت در همایش بین‌المللی نقش صفویه در تقویت مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام و احیای هویت ایرانی در اردیبهشت‌ماه امسال خبر داد.

وی با بیان این‌که این همایش در دهه اول اردیبهشت‌ماه امسال در اردبیل برگزار خواهد شد، افزود: دکتر «سیدرضا صالحی‌امیری» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر «علی‌اکبر ولایتی» رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلت نظام به‌عنوان سخنرانان ویژه این همایش حضور خواهند داشت.

اسحاقی با اشاره به محورهای همایش بین‌المللی نقش صفویه در تقویت مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام و احیای هویت ایرانی، تصریح کرد: شیخ صفی الدین اردبیلی، بنیانگذار عرفان شیعی اجتماعی، دین و دولت در عصر صفویه، فقه و حکومت در عصر صفویه، کشورداری بر مبنای اندیشه شیعی در عصر صفویه، فتوت و عرفان صفویه، مراسم و آئین‌های مذهبی شیعی در عصر صفویه، علوم و فنون عصر صفویه، ادبیات و شعر عصر صفویه، هنر و معماری عصر صفویه، سیاست خارجی عصر صفویه، تاریخ‌نگاری در عصر صفویه، فتوحات در عصر صفویه، اتحاد و همبستگی اقوام ایرانی در عصر صفوی و اجداد و اولاد شیخ صفی الدین اردبیلی از جمله محورهای این همایش می‌باشند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین