کد خبر: ۷۶۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
باشگاه استقلال به دنبال این است که هر چه زودتر بخش دیگری از مطالبات بازیکنان را پرداخت کند.
ناطقان:بازیکنان استقلال اواخر سال گذشته، به علت پرداخت نشدن مطالبات خود در دو مقطع دست به اعتصاب تمرینات زدند.
 
رضا افتخاری به عنوان مدیرعامل این باشگاه برای اینکه حواشی را کم کند، تلاش زیادی کرد که 10 درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کند. در آخرین روز اداری سال 95 بود که به حساب بازیکنان پولی پرداخت شد تا مدیران باشگاه کمی نفس بکشند، اما نمی‌دانستند که بازیکنان با این پول ساکت نمی‌شینند.

برخی از بزرگترهای تیم به کادر فنی، بهتاش فریبا و نصرالله عبداللهی گفتند که پول پرداختی خیلی کم بوده و قرار نیست چون پولی واریز شده، دیگر اعتراضی نکنند. این صحبت‌ها به مدیران باشگاه انتقال داده شده و اکنون افتخاری دَر به در پول است که بتواند مطالبات بازیکنان را پرداخت کند. موضوعی که نصرالله عبداللهی سرپرست تیم آن را تأیید می‌کند. 

عبداللهی در این زمینه  گفت: بازیکنان حق دارند از پرداخت نشدن مطالبات خود ناراحت باشند، چون پول کمی به آنها پرداخت شد. باشگاه به دنبال این است که پولی تهیه کرده و مبلغی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کند.

بعید نیست ادامه روند مشکلات مالی استقلال، بازیکنان این تیم را دوباره وسوسه کند که دست به اعتصاب بزنند. هر چند که مدیران باشگاه دنبال این هستند که هر چه زودتر پولی تهیه کرده تا این فشار را از روی خود برداند.


منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین