کد خبر: ۷۶۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
بررسی‌ها نشان می‌دهد همزمان با کاهش بودجه پلیس انگلیس، میزان جرائم خشن در این کشور افزایش یافته است.
ناطقان:بررسی‌ها حاکی از آن است که میزان سرقت و جرائم خشونت آمیز و استفاده از سلاح‌های سرد و گرم در سال 17-2016 در لندن جهش یافته و پلیس انگلیس معتقد است این الگو در سراسر این کشور در حال تکثیر شدن است.

در بررسی انجام گرفته آمده است که ارتکاب به جرم با چاقو تقریبا 24 درصد افزایش یافته است، هرچند طبق اعلام پلیس انگلیس افزایش تمایل جوانان پایتخت این کشور برای همراه داشتن چاقو و اشیای تیز، حفاظت از خود است و قصد آنان ارتکاب به جرم نیست.

با این وجود برخی از کارشناسان انگلیسی معتقدند که لندن یکی از ایمن‌ترین شهرهای جهان است. همچنین با وجود آنکه جرائم خشونت آمیز در لندن رو به افزایش است، اما بسیاری از آنها نسبت به پنج سال گذشته در سطح پایین‌تری قرار دارد.

به نقل از روزنامه ایندیپندنت، از سال 2010 چندین پاسگاه پلیس و کلانتری در انگلیس تعطیل شده و چندین نیروی پلیس کار خود را از دست داده‌اند تا صدها میلیون پوند در هزینه‌ها صرفه جویی شود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین