کد خبر: ۷۶۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۸
عواید یک شب اجرای نمایش «مافیا» به دانشجویان نیازمند اختصاص می‌یابد.
ناطقان:به نقل از روابط عمومی این نمایش، عوامل نمایش «مافیا» با همراهی موسسه خیریه "آراسته" اجرای روز دوشنبه 28 فروردین‌ماه خود را به حمایت از دانشجویان نیازمند اختصاص می‌دهند.

بر این اساس اجرای خیریه نمایش مافیا روز دوشنبه ساعت 21 در تماشاخانه باران برگزار می‌شود.

این نمایش  به نویسندگی و کارگردانی افروز فروزند و تهیه‌کنندگی بابک قهرمانی و هنرنمایی نگار عابدی، حمیدرضا فلاحی، علی تاج‌ میر، میثاق زارع، غزاله نظر، اِروین گالستیان، تنی آواکیان و آواز گلچهر دامغانی در تماشاخانه باران روی صحنه می‌رود.

این نمایش داستان هفت دوست را که در یک مهمانی خداحافظی گرد هم آمده‌اند روایت می‌کند؛ دوستانی که تصمیم می‌گیرند برای واپسین بار مافیا بازی کنند، غافل از آنکه به تدریج لایه‌هایی از زندگیِ گذشته و حال آن‌ها آشکار می‌شود.

موسسه خیریه آراسته تاکنون 30 هزارمترمربع فضای آموزشی از جمله دانشگاه، مدرسه، خوابگاه و درمانگاه به جامعه علمی و پزشکی کشور اهدا کرده و حدود 200 دانشجوی نیارمند را نیز تحت پوشش دارد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین