کد خبر: ۷۶۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸
جهانگیری پس از ثبت‌نام در ستاد انتخابات:یکی از دلایل حضورم این است که برای مردم بازگو کنم که اوضاع کشور چه بود و چه شد
ناطقان: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور گروه‌ها و جریان‌های سیاسی در انتخابات امر مبارکی است ما در این نقطه هستیم، اما انتخابات منطق خود را دارد.

وی گفت: روزهای آینده است که نگاه مردم به بوستان رنگارنگ نگاه برتر را مشخص می کند و این ملت است که با انتخاب خود تمایلات خود را عرضه میکند.

جهانگیری ادامه داد: از قرار گرفتن در مسیر خدمت به مردم خوشحالم و در این دوره داوطلب نبودم، اما اصرار گروه‌ها و شخصیت‌های اصلاح طلب و برخی از دوستان و مقامات باعث شد در لحظات اخر اقدام به ثبت نام کنم.

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: طبیعی است برنامه‌های خود را مطرح و به اطلاع مردم میرسانم، اما تاکید می کنم که برای رساندن ایران به جایگاه واقعی خود در منطقه و جهان هیچ گاه در این حد شرایط محیا نبوده مردم باید به صحنه بیایند تا آزادی ارامش امنیت را با هم داشته باشیم.

وی گفت: کشور برای اینکه به نقطه مطلوب برسد مسائل اقتصادی جایگاه ویژه‌ای دارد. تسلط بر وضعیت اقتصادی کشور چالشهای پیش رو و اتخاذ راهکار‌های مناسب از جمله مسئله بیکاری محیط زیست و آب که نیازمند برنامه‌های دقیق است.

جهانگیری ادامه داد: آنچه امروز برای مبارزه با مشکلات نیاز است انسجام، وحدت و حضور همه جریان‌ها و گروههای سیاسی در صحنه است تصور میکنم با شرایط ایجاد شده ایران خط تعامل با دنیا را جدی‌تر دنبال کند و مسائل منطقه و سیاسی و داخلی را در دستور کار خود قرار دهد.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد:‌ در دوره‌های گذشته تصمیم گرفتم کاندید شوم، اما منصرف شدم، اما اینبار با اصرار اصلاح طلبان در دو یا سه ساعت عصر امروز تصمیم بنده قطعی شد.

وی تاکید کرد: اصلا احتمال نمي دهيم كه روحاني ردصلاحيت شود و من به اين دليل نيامدم.

جهانگیری با بیان اینکه برنامه هاي بنده و روحاني با يكديگر تفاوت چنداني ندارد گفت: روحاني شخصيت اصلي جريان اصلاحات براي انتخابات است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین