کد خبر: ۷۶۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
سخنگوی قوه‌قضائیه از آزادی یکی از سه متهم حادثه ساختمان پلاسکو خبر داد.
ناطقان: حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در یکصد و دهمین نشست خبری خود در جمع اصحاب رسانه در خصوص گزارش ملی پلاسکو اظهار داشت: ملاک قوه قضاییه کار کارشناسی است و هنوز آن هیأت کارشناسی که از سوی قوه قضاییه تعیین شده جواب خود را اعلام نکرده است.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: قوه قضاییه از روز اول وارد و پرونده تشکیل شد؛‌ از معاون دادستان و بازپرس نیز در محل مستقر شدند.

وی اعلام کرد: قوه قضاییه در خصوص افرادی که اعلام شد در این محل مفقود شدند وارد شد و این قضیه را دنبال کرد که معلوم شد ربطی به آن نداشتند.

اژه‌ای تصریح کرد: در خصوص بازداشت 3 نفر در این خصوص یک نفر با قرار آزاد شد اما باید گفت که هیأت کارشناسی هنوز نظرش را اعلام نکرده است.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سؤال خبرنگاری در مورد زندانی بودن منصور نظری شاعر شهرکردی و آخرین وضعیت وی و اینکه آیا تخفیفی به وی تعلق می‌گیرد یا نه، اظهار داشت‌: از جزئیات پرونده اطلاعی ندارم.

وی گفت: اگر کسی مرتکب جرم شود و استحقاق تخفیف داشته باشد این تشخیص قاضی است که ارفاق کند و اگر قاضی تخفیف نداد و بعداً کارهای مثبتی انجام داد می‌تواند از آزادی مشروط و عفو استفاده کند.

اژه‌ای تصریح کرد: گاهی وقت‌ها با فشار و فضاسازی می‌خواهند مسئله‌ای را  دنبال کنند؛ اگر هر مسئله‌ای را از طریق قانون دنبال کنند حرفی نیست.

سخنگوی قوه قضاییه در خصوص ارفاق به این فرد گفت:‌ با اظهاراتی که برخی در مورد این فرد داشته‌اند اگر این پرونده به من محول می‌شد و اختیار داشتم تخفیف می‌دادم البته باید بگویم که اجمالاً پیگیری‌ها نیز کرده‌ام.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین