کد خبر: ۷۷۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
بر اساس اعلام دولت روسیه اتباع ۱۸ کشور جهان از جمله ترکیه قرار است از این پس بدون روادید به شهر ولادیوستوک در شرق روسیه سفر کنند.
ناطقان:به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بر اساس یک بیانیه دولت روسیه، دیمیتری مدودف، نخست وزیر این کشور حکمی را امضا کرده که اجازه می‌دهد تاجران و گردشگران ۱۸ کشور بدون نیاز به روادید به بندر ولادیوستوک سفر کنند.

تنها الزامی که وجود دارد این است که اتباع این کشورها باید اطلاعات شخصی خود را در یک وبسایت که برای این هدف ایجاد شده وارد کنند.

کشورهای این فهرست عبارتند از: الجزایر،‌ بحرین، برونئی، هند، ایران، قطر، چین، کره شمالی، کویت، مراکش، مکزیک، امارات متحده عربی، عمان، عربستان، سنگاپور، تونس، ترکیه و ژاپن.

شهر ولادیوستوک مرکز اداری استان پریمورسکی کرای واقع در مرز روسیه با چین، کره شمالی و دریای ژاپن است. در این شهر ناوگان اقیانوسیه نیروی دریایی روسیه مستقر است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین