کد خبر: ۷۷۷۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: کمپ غیرقانونی ترک اعتیاد که در یک گاوداری دایر شده بود، توسط عوامل انتظامی شناسایی و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.
ناطقان: سرهنگ رضا شیرزادی اظهارکرد: افرادی برای کسب سود و منفعت مالی اقدام به راه‌اندازی یک کمپ غیرقانونی در یک گاوداری واقع در جاده کرمانشاه به سمت سنندج کرده بودند.

وی افزود: این کمپ پس از شناسایی توسط عوامل انتظامی، با حضور نماینده دستگاه قضایی و عوامل انتظامی شهرستان تعطیل و 29 نفر معتاد ساکن در آنجا به کمپ ترک اعتیاد چشمه سفید منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه متذکر شد: انتظامی شهرستان کرمانشاه با کمپ‌هایی که به صورت غیرمجاز فعالیت می کنند، برخورد خواهد کرد.

شیرزادی با بیان اینکه جمع آوری معتادان متجاهر در دستور کار انتظامی شهرستان کرمانشاه قرار دارد، عنوان کرد: طرح جمع آوری معتادان متجاهر به صورت مداوم در انتظامی شهرستان کرمانشاه اجرا خواهد شد.

وی افزود: معتادان جمع آوری شده توسط ماموران انتظامی، به کمپ‌های مجاز ترک اعتیاد سپرده می‌شوند، تا پس از بهبود به آغوش جامعه و خانواده باز گردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه بیشتر سرقت‌های خرد سطح شهر توسط معتادان متجاهر انجام می‌شود، گفت: جمع آوری این افراد تاثیر بسیاری در کاهش آمار سرقت‌ها دارد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین