کد خبر: ۷۸۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
پزشک عثمان محمدپرست درباره وضعیت جسمی این پیشکسوت دوتار خراسان گفت: عثمان محمدپرست در وضعیت جسمانی نسبتا خوبی قرار دارد اما با توجه به بیماری‌ای که به وجود آمده باید منتظر شرایط بهتری باشیم.
ناطقان:دکتر ابراهیم قیم حسن‌خانی ، درباره وضعیت جسمی این نوازنده دوتار که به دلیل تنگی کانال نخاع به بیمارستان سینای مشهد مراجعه کرده و تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفته است، اظهار کرد: عثمان محمدپرست روز سه‌شنبه (۲۹ فروردین) به صورت ناگهانی دچار این بیماری شد و در روز چهارشنبه (۳۰ فروردین) به بیمارستان منتقل شد. با توجه به سابقه بیماری و دردی که در پای چپ داشت، این مشکل به وجود آمده؛ اما به صورت ناگهانی حس حرکت در ایشان از بین رفت و منجر به زمین خوردنش شد.

او ادامه داد: این تنگی کانال ادامه پیدا کرد، به این معنی که سمت چپ بدن هم درگیر شد و مجددا ام.آر.آی صورت گرفت و متوجه شدیم که قسمت بالاتر بدن نیز دچار تنگی شده به همین علت چهارشنبه‌شب، محمدپرست را عمل کردیم.

این فوق تخصص ارتوپدی و جراح ستون فقرات با بیان این‌که در حال حاضر عمل تمام شده و تمام تنگی‌هایی را که به وجود آمده بود باز کرده‌اند، گفت: باید صبور باشیم و ببینیم که حرکت و حس بازمی‌گردد یا خیر، اما می‌توان وضعیت این نوازنده دوتار را مطلوب اعلام کرد، در عین حال همان‌طور که عنوان شد، باید منتظر بمانیم تا آن اختلالی که در حس و حرکت پاها به وجود آمده‌ است، بازگردد که این موضوع نیاز به گذشت زمان دارد.

قیم حسن‌خانی خاطرنشان کرد: این بیماری به دلیل سابقه‌ای که محمدپرست از قبل داشته و متاسفانه به پزشک مراجعه نکرده، در حال پیشرفت بود تا این‌که بعد از مراجعه به بیمارستان به صورت اورژانسی عمل شد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین