کد خبر: ۷۸۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
دبیرکل سازمان ملل با ارسال پیامی برای رئیس جمهور سوریه سالگرد استقلال این کشور را تبریک گفت.
ناطقان: به نقل از سایت العهد، آنتونیو گوترش،‌ دبیرکل سازمان ملل با ارسال پیام تبریکی برای بشار اسد،‌ رئیس جمهور سوریه به مناسبت روز استقلال این کشور تاکید کرد: جهان در عصر کنونی با وعده‌ها و قول‌های بزرگی زندگی می‌کند اما در کنارش با خلا بزرگ امنیتی نیز مواجه است.

گوترش گفت: سال جاری میلادی را با درخواست برای برقراری صلح در جهان آغاز کردم، تمام آنچه ما به عنوان جامعه جهانی برایش تلاش می‌کنیم، از جمله بزرگی، عدالت،‌ پیشرفت و شکوفایی بر صلح مبتنی است و این ارزش‌ها را منشور سازمان ملل نهادینه می‌کنند.

دبیرکل سازمان ملل در ادامه پیامش تاکید کرد، در جشن روز استقلال در کشور شما و در شرایط فعلی که تمامی کشورهای جهان از اختلافات و شکاف‌های رو به رشد رنج می‌برند، درک می‌کنم چگونه تنوع در سازمان ملل فعالیت‌های مشترک ما و اصول انسانی مشترکمان را تقویت می‌کند. من بر نقش سازنده و موثر کشور شما در ایجاد ساختاری قوی‌تر در سازمان ملل و تلاش برای برقراری صلح و توسعه و حقوق بشر برای همه حساب باز کرده‌ام.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین