کد خبر: ۷۸۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷
سرمربی آلمانی لیورپول از شکست تیمش در لیگ جزیره ناراحت است و اعتراف کرد که شاگردانش از روزهای اوج خود به دور هستند.
ناطقان:به نقل از اسکای اسپورت، لیورپول در هفته سی و چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برابر کریستال پالاس به میدان رفت و با نتیجه‌ دو بر یک تن به شکست داد.

یورگن کلوپ از این شکست احساسی ناامیدی می‌کند و به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت.

سرمربی آلمانی قرمز پوشان آنفیلد در نشست خبری بعد از بازی گفت‌:  لیورپول  از روزهای خوب خود فاصله زیادی دارد. نتوانستیم از فرصتی که برای استحکام جایگاه سوم خود در جدول رده‌بندی داشتیم به خوبی استفاده کنیم. باید سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوریم اما  متاسفانه نتیجه‌ ناامیدکننده دیگری را به دست آوردیم.

او ادامه‌ داد: نتوانستیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم. متاسفانه بد بازی کردیم و از این نتیجه‌ بسیار ناراحت هستم. بازیکنان عصبی بودند و تمرکز لازم را نداشتند. می‌توانستیم  با تمرکز بیشتر پیروز بازی شویم. درست است که شرایط برای ما سخت شده  ولی بازی‌های  دیگر باقی مانده و به تلاش خود ادامه‌ خواهیم داد.

لیورپول با ۶۶ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی باقی ماند. این‌ در حالی است که  که دو بازی بیشتر نسبت به منچستر سیتی و منچستریونایتد دارد و در صورت پیروزی تیم‌های شهر منچستر در این دو بازی قرمز پوشان آنفیلد به رده پنجم سقوط خواهند کرد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین