کد خبر: ۷۸۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت: بارسلونا باشگاه بزرگی است اما بخش مهمی از تاریخ خود را مدیون مسی است.
ناطقان:لوئیس انریکه در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال رئال مادرید در هفته سی‌وسوم لالیگا اسپانیا که با نتیجه 3 بر 2 به سود بارسلونا به پایان رسید، اظهار داشت:  نمایش سطح بالایی داشتیم. 2 تیم موقعیت‌های زیادی داشتند و سرعت بازی هم فوق‌العاده بود. شب بزرگی برای کاتالان‌ها پس از عید «سنت جورج» است. پتانسیل رئال مادرید غیر قابل انکار است و آنها هنوز هم بدون شک و تردید یکی از بهترین تیم‌های جهان هستند.

وی ادامه داد: ما به دنبال مبارزه و کسب پیروزی بودیم و سعی داشتیم برد ال‌کلاسیکو را به هواداران‌مان هدیه دهیم که پس از حذف برابر یوونتوس از دقیقه 85 به تشویق ما پرداختند. 

سرمربی بارسلونا تأکید کرد: دست‌یابی به گل پیروزی در آخرین دقایق روحیه توصیف‌ناپذیری به تیم می‌دهد. ما از لحاظ فیزیکی و ذهنی آماده‌تر بودیم. عملکرد دفاعی ما تا قبل از دریافت گل دوم خیلی خوب بود اما لحظه‌ای غفلت به ما آسیب زد. 

انریکه در پایان گفت: نباید از این موضوع هم چشم‌پوشی کرد که حریف در ایجاد خطر گلزنی دارای قدرت است. مسی حتی موقع صرف شام هم می‌تواند تاثیرگذار ظاهر شود. من ویدئوی مسابقات زیادی را از بازیکنان بزرگ دیده‌ام ولی مسی با همه دارای تفاوت و بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. بارسا باشگاه بزرگی است اما بخش مهمی از تاریخ خود را مدیون مسی است. 

منبع: میزان
برچسب ها: انریکه ، بارسلونا ، مسی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین