کد خبر: ۷۸۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
جذب غیرقانونی 4هزار نیروی مازاد در متروتهران
برای بدست آوردن فهمی بهتر از فرمول ایجاد اشتغال در ذهن شهردار تهران، کافیست به چند ماه قبل برگردیم و خبر استخدام غیرقانونی 4هزار کم سواد، بی سواد ، پیرمرد و افرادی با رشته های غیرمرتبط، آن هم بیش از نیاز متروی تهران را در ذهن مرور کنیم و با فرض استمرار این شیوه مدیریتی، استخدام 5 و حتی 10میلیون نفر هم در دولت قالیباف دور از ذهن نیست.
ناطقان: در بازار داغ شعارهای انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، محمدباقر قالیباف با وعده ایجاد 5میلیون شغل، یک سر و گردن از دیگران بالاتر است و البته بسیاری از کارشناسان نسبت به تحقق ایجاد 5میلیون شغل ظرف مدت 4سال تشکیک وارد کردند.

معاون اول رئیس جمهور هم در واکنش به وعده ایجاد 5میلیون شغل توسط شهردار تهران گفت: شعار می دهند که می خواهند این میزان شغل ایجاد کنند، این برادر عزیز یا شغل ایجاد نکرده یا عدد و رقم متوجه نمی شود.

اما در این بین، برای بدست آوردن فهمی بهتر از فرمول ایجاد اشتغال در ذهن شهردار تهران، کافیست به چند ماه قبل برگردیم و خبر استخدام غیرقانونی 4هزار کم سواد، بی سواد ، پیرمرد و افرادی با رشته های غیرمرتبط، آن هم بیش از نیاز متروی تهران را در ذهن مرور کنیم و با فرض استمرار این شیوه مدیریتی، استخدام 5 و حتی 10میلیون نفر هم در دولت قالیباف دور از ذهن نیست.

به گزارش ناطقان؛ در این باره مختاباد(عضو شورای شهر تهران) گفت: تعداد 4 هزار نفر حجم کمی نیست و می توانند هر تعداد دوست و آشنایی وجود دارد را استخدام کنند اما این کار چگونه و بدون مصوبه شورای اسلامی شهر و صورت گرفته جای سئوال‌هاو اگر های زیادی است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین