کد خبر: ۸۲۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
میرسلیم:
یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: 250 هزار تومان یارانه دادن که برنامه نیست. نامزدهای انتخابات برنامه های خود را برای ایجاد اشتغال اعلام کنند.
ناطقان: سیدمصطفی میرسلیم در پاسخ به این پرسش که نظر شما درباره وعده افزایش یارانه ها، چیست؟ اظهار کرد: دادن یارانه که برنامه نیست. این ها حرف های بیخود و عوام گرایی است. بگویند روی چه حسابی این وعده ها را می دهند.

وی در ادامه افزود: من گفته ام چگونه می توانیم اشتغال درست کنیم و برنامه های خود را اعلام کردم، سایر نامزدها هم بگویند با چه برنامه می خواهند اشتغال ایجاد کنند. می گویند 5 میلیون شغل درست می کنیم خب باید برنامه ها هم بدهند.

میرسلیم در پایان با بیان اینکه من گفته ام چگونه به وسیله دانشگاه می توان شغل درست کرد، افزود: سایر نامزدها هم بگویند چگونه و به چه میزانی از طریق صنعت،‌کشاورزی و خدمات شغل ایجاد می کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین