کد خبر: ۸۲۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از کشف یک کارگاه تولید مشروبات الکلی (دست ساز) در کرمان خبر داد و افزود: در این رابطه یک انبار بزرگ نگهداری مشروبات الکلی با برندهای مختلف خارجی نیز کشف شد که با دستور مقام قضایی هر دو مکان پلمپ شد.
ناطقان: دادخدا سالاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: طی یکسری اقدامات پلیسی از سوی ماموران انتظامی شهر کرمان، مشخص شد افرادی در شهر کرمان اقدام به تولید و توزیع مشروبات الکلی می‌کنند و رسیدگی به این موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

این مقام قضایی تصریح کرد: با حضور بازپرس شعبه 11 دادسرای عمومی و انقلاب کرمان و ماموران پایگاه اطلاعات فرماندهی انتظامی شهر کرمان در محل وقوع جرم، میزان 702 لیتر مشروب دست ساز کشف شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهر کرمان با اعلام اینکه در این رابطه سه متهم دستگیر شده‌اند، گفت: در ادامه بازرسی‌های به عمل آمده در شب گذشته یک انبار بزرگ نگهداری مشروبات الکلی در شهر کرمان نیز که حاوی ٧٤٢ قوطی و بطری از انواع مختلف بود، کشف شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین