کد خبر: ۸۵۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
معاون اول همچنان "معاون اول" می ماند
باتوجه به حساسیت و گستردگی وظایف شهردار پایتخت، بسیاری از ناظران سیاسی معتقدند جهانگیری با توجه به تجارب گسترده مدیریتی و همچنین ارتباط نزدیک با رئیس جمهور می تواند گزینه خوبی برای اداره کلان شهرتهران باشد.
ناطقان: بنا بر اعلام رسانه ها یكی از نزدیكان اسحاق جهانگیری با رد شایعات مطرح شده پیرامون احتمال شهردار شدن وی گفت:  ایشان اصلاً تمایل و برنامه‌ای برای شهرداری تهران ندارند.

وی افزود: دكتر جهانگیری بناست در مسند فعلی خود با دولت آینده همكاری كند و از نظر ایشان گزینه‌های زیادی برای شهرداری تهران در جبهه اصلاحات موجود است كه نیازی به ورود ایشان به این موضوع نیست.

گفتنی است اخیراً برخی كانال‌های تلگرامی از اسحاق جهانگیری به عنوان گزینه جدی تصدی شهرداری تهران نام برده بودند.

به گزارش ناطقان؛ باتوجه به حساسیت و گستردگی وظایف شهردار پایتخت، بسیاری از ناظران سیاسی معتقدند جهانگیری با توجه به تجارب گسترده مدیریتی و همچنین ارتباط نزدیک با رئیس جمهور می تواند گزینه خوبی برای اداره کلان شهرتهران باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین