کد خبر: ۸۶۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان برنامه‌ریزی آموزشی گفت: مهلت ثبت‌نام کتاب‌های درسی پایه‌های دوم تا ششم دوره ابتدایی، پیش دانشگاهی و پایه‌های هشتم و نهم استعدادهای درخشان تا ۱۵ خرداد ادامه دارد.
ناطقان: سیدحسین طلایی زواره معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با اشاره به جزئیات ثبت‌نام کتب درسی دانش‌آموزان در سال تحصیلی 97-96 اظهار داشت: ثبت سفارش اینترنتی کتاب‌های درسی پایه های دوم تا ششم دوره ابتدایی، پیش دانشگاهی و کتاب‌های درسی تکمیلی دوره متوسطه اول در پایه های هشتم و نهم ویژه استعدادهای درخشان، از 19 فروردین شروع شده و تا 15 خردادماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: امسال علاوه بر این دو دوره تحصیلی، کتاب‌های درسی پایه‌های دهم و یازدهم در متوسطه دوم در شاخه فنی و حرفه‌ای و در متوسطه اول، کتب درسی پایه هفتم استعدادهای درخشان، از طریق ثبت سفارش اینترنتی در سامانه فروش به نشانی www.irtextbook.ir از تاریخ 15 تیرماه لغایت 17 شهریورماه انجام می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی تأکید کرد: والدین دانش آموزان پایه اول ابتدایی توجه داشته باشند هنگام ثبت‌نام فرزندان خود در مدارس، اطلاعات آنها در سامانه سناد ثبت شود و پس از ثبت اطلاعات این دانش‌آموزان، آنها می‌توانند از 15 تیر لغایت 17 شهریور ماه به سامانه ثبت سفارش مراجعه کرده و ثبت سفارش کتاب‌ها را انجام دهند.

طلایی زواره از باز بودن سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی بعد از شهریور ماه خبر داد و افزود: دانش‌آموزان می‌توانند کتاب‌های درسی مورد نظر خود را به صورت تک جلدی سفارش داده و از طریق پست درب منزل تحویل گیرند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین