کد خبر: ۸۷۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
روزنامه قطری به انتقاد از عملکرد تیم بلماضی در دیدار برابر تیم فوتبال پرسپولیس پرداخت و از احتمال اخراج این مربی سخن به میان آورد.
ناطقان: به نقل از الرای، لخویا با پیروزی برابر تیم فوتبال پرسپولیس با هر نتیجه‌ای می‌توانست  به جمع هشت تیم راه یافته به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند، اما  این تیم با یک گل برابر نماینده ایران تن به شکست داد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

روزنامه الرای قطر به انتقاد تند از بلماضی، سرمربی لخویا پرداخت و نوشت که شاگردان این مربی الجزایری عملکرد ناامید کننده‌ای از خود نشان دادند و نتوانستند در دیدار برابر پرسپولیس بازی خوبی را به نمایش گذارند.

بلماضی در نشست خبری بعد از بازی شرکت نکرد و دستیار خود را فرستاد.

روزنامه الرای قطر نوشت که سرمربی لخویا برای دومین بار است که از صعود این تیم به یک چهارم نهایی ناکام می‌ماند و این باعث شده تا شاید سران باشگاه به دنبال اخراج او باشند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین